Movie quotes

  • The Hangover Part II
    • 00:04:11 I never charge you a dime, Phil!

      • Time - Phrase
      • 00:04:02 - You really need to floss more. - Fuck that! That's why I come here.

      • 00:04:07 - Then you should come more than once every two years! - Why? So you can bleed me of all my money?

      • 00:04:11 I never charge you a dime, Phil!

      • 00:04:14 - Hey, how do I work the nitrous? - Ah, you don't actually.

      • 00:04:17 Come on! Just one hit!

    • 00:05:29 Phil. Put the prescription pad back.

      • Time - Phrase
      • 00:05:20 ...I'm happy too.

      • 00:05:23 - Thank you! - Gonna be fun.

      • 00:05:29 Phil. Put the prescription pad back.

      • 00:05:47 - Thank you. You know that's a felony right? - Fuck you, man!

      • 00:05:52 - Was this right up against your scrotum? - Yep.

    • 00:09:26 - Hey, Alan! - Hey, guys! Hey, Phil!

      • Time - Phrase
      • 00:09:17 Sweetie, papa! You have visitors! Go in slowly.

      • 00:09:21 Give him a chance to acclimate.

      • 00:09:26 - Hey, Alan! - Hey, guys! Hey, Phil!

      • 00:09:31 Hey, bud!

      • 00:09:34 - You guys wanna come in? - Sure. Absolutely.

    • 00:11:16 - Phil, are you going? - Of course!

      • Time - Phrase
      • 00:11:03 Are you really being serious, Stu? You're inviting me?

      • 00:11:11 Yeah why not? It's gonna be fun, right?

      • 00:11:16 - Phil, are you going? - Of course!

      • 00:11:20 Then it will be fun.

      • 00:11:29 What the fuck are you doing, man?

    • 00:21:09 Be nice, Phil! He's extra sensitive tonight.

      • Time - Phrase
      • 00:21:03 Sorry...

      • 00:21:06 - Oh, rice pudding! What are you doing? - HaHa. Very funny!

      • 00:21:09 Be nice, Phil! He's extra sensitive tonight.

      • 00:21:12 Get over it! He's your father in law. He's supposed to hate you.

      • 00:21:15 Come have a drink with me and the guys.

    • 00:26:17 Phil...

      • Time - Phrase
      • 00:25:50 What?

      • 00:26:17 Phil...

      • 00:26:20 I think it happened again.

      • 00:26:23 - Alan, what the fuck did you do? - I didn't do anything. I swear to god.

    • 00:26:53 Phil, I'm scared.

      • Time - Phrase
      • 00:26:31 No, no... up.

      • 00:26:42 Where the fuck are we?

      • 00:26:53 Phil, I'm scared.

      • 00:27:06 Stu, c'mon get up! We got a situation.

      • 00:27:18 - Oh, holy shit! - Where are we?

    • 00:37:30 Hey Phil! Look who's back!

      • Time - Phrase
      • 00:37:20 Oh, Niggahs... ok... hip hop.

      • 00:37:26 We are so... fucked!

      • 00:37:30 Hey Phil! Look who's back!

      • 00:37:37 We gotta get you out of the sun. You're too hot.

      • 00:37:42 Phil, I really think we should go to the American Consulate.

    • 00:49:29 - Hey, Phil. - Hey buddy!

      • Time - Phrase
      • 00:49:25 You have visitors.

      • 00:49:27 - Hey, Alan! - Hey, guys!

      • 00:49:29 - Hey, Phil. - Hey buddy!

      • 00:49:31 Stu would like to invite you to his wedding.

      • 00:49:33 - Is this true, Stuart? - Yeah, why not. It'll be fun.

    • 00:56:41 This is ??. Hey it's Phil Winnick!

      • Time - Phrase
      • 00:56:36 - I don't like you. - Yeah,I knew that already.

      • 00:56:39 If my daughter chooses you, that's her problem.

      • 00:56:41 This is ??. Hey it's Phil Winnick!

      • 00:56:43 Listen, I apologize. We've been reelin in some crazy Marlin and I just wanna say...

      • 00:56:48 Phil!

    • 00:56:48 Phil!

      • Time - Phrase
      • 00:56:41 This is ??. Hey it's Phil Winnick!

      • 00:56:43 Listen, I apologize. We've been reelin in some crazy Marlin and I just wanna say...

      • 00:56:48 Phil!

      • 00:56:50 - Jesus! - Phil!

      • 00:56:52 Fuck me!

    • 00:56:50 - Jesus! - Phil!

      • Time - Phrase
      • 00:56:43 Listen, I apologize. We've been reelin in some crazy Marlin and I just wanna say...

      • 00:56:48 Phil!

      • 00:56:50 - Jesus! - Phil!

      • 00:56:52 Fuck me!

      • 00:56:53 - Give us back our monkey! - What monkey? Get your own monkey!

    • 00:57:47 It's alright, Phil! It's alright!

      • Time - Phrase
      • 00:57:39 - Oh, my arm! - Philip, are you okay?

      • 00:57:44 Oh I got shot! Fuck! Fuck this!

      • 00:57:47 It's alright, Phil! It's alright!

      • 00:57:49 We'll figure this out and get the monkey back, I promise.

      • 00:57:52 Who gives a fuck about the monkey!

    • 01:05:33 Phil got shot. We got beaten by a monk.

      • Time - Phrase
      • 01:05:17 Well we're livin here in Alan town. And he's drivin our lives into the ground.

      • 01:05:29 When we woke up we were wasted and drunk.

      • 01:05:33 Phil got shot. We got beaten by a monk.

      • 01:05:41 I was happy, and my life was good.

      • 01:05:46 Getting married like a dentist should.

    • 01:20:59 - Alan! - Not a good time, Phil. Kinda busy!

      • Time - Phrase
      • 01:20:52 No.

      • 01:20:55 Ok, I got it. Teddy was hit by a truck.

      • 01:20:59 - Alan! - Not a good time, Phil. Kinda busy!

      • 01:21:02 How many people get run over here?

      • 01:21:08 His body was too mangled to recover. Case closed.

    • 01:22:31 - Phil! - Doug.

      • Time - Phrase
      • 01:22:21 Hey, what the crud!

      • 01:22:25 Powers out, Alan.

      • 01:22:31 - Phil! - Doug.

      • 01:22:32 - I need answers, man. - I know...

      • 01:22:36 Doug, who are you talking to?

    • 01:23:24 Phil! Give me the phone!

      • Time - Phrase
      • 01:23:17 - Water everywhere. Powers out.

      • 01:23:18 Come on, Stu, use that big Jewish brain

      • 01:23:24 Phil! Give me the phone!

      • 01:23:27 - It's Lauren! I got it! I'm handling it! - I know.!

      • 01:23:29 - Give me the fuckin... - I can handle it, Stu!

    • 01:26:07 Good jump, Phil!

      • Time - Phrase
      • 01:25:58 C'mon!

      • 01:26:04 Stu, get that back line.

      • 01:26:07 Good jump, Phil!

      • 01:26:11 - You alright? - Yeah.

      • 01:26:14 - You sure you know how to drive this thing?

    • 01:30:13 Thanks, Phil, but gonna do it.

      • Time - Phrase
      • 01:30:07 - Dad. - He's right. I have not been completely honest.

      • 01:30:12 - Stu? Don't do this. -Yeah?

      • 01:30:13 Thanks, Phil, but gonna do it.

      • 01:30:16 You said I'm a joke.Well I'm not.

      • 01:30:21 I'm not some weird, milky, ricy, watery that you feed to infants and old people, ok!

    • 01:32:15 - That looks pretty cool shaved. - Thanks, Phil.

      • Time - Phrase
      • 01:31:52 ...if we could just get your mother fucking blessing!

      • 01:32:12 Hey, Alan...

      • 01:32:15 - That looks pretty cool shaved. - Thanks, Phil.

      • 01:32:19 You should shave your head too.

      • 01:32:21 - Why would I do that? - Well than we would look exactly alike.

« 1 2 »